Alhamdulillah! Tersenarai Dalam Bloglist Blog sukasukasurirumah.blogspot.my

July 21, 2017

Assalamualikum wbt.


Alhamdulillah! Alhamdulillah! Alhamdulillah!



Azie sebenarnya tengah happy sangat sekarang ni sebab first time Azie menang dan tersenarai sebagai salah satu bloglists dari blog http://sukasukasurirumah.blogspot.my/ yang dikendalikan oleh Mrs Pip.


Sumber: http://sukasukasurirumah.blogspot.my/


Cehhh bunyi macam baru dapat bonus je kan hahaha. Azie gembira sangat sebab ye lah ni first time Azie menang dalam segmen blog lain. Nak menang sebenarnya ikut rezeki masing-masing sebab pemenang dipilih secara random oleh website random.org.  Alhamdulillah ada rezeki Azie join segmen kali ni.

Apa kelebihan tersenarai sebagai bloglist blogger lain? Mesti korang terfikir soalan ni kan? Okay dalam dunia blogger, sangat penting untuk attract orang datang ke blog kita. Ibarat kedai makan atau kedai runcit, lagi ramai orang visit blog kita dan baca tulisan kita, bilangan statistic pembaca akan meningkat dan bila Google recognize kita sebagai salah satu blog yang banyak kunjungan, peluang untuk muncul dalam enjin carian Google semakin meningkat.

Dan untuk permulaan, selain tulisan yang bagus dan bermanfaat, kita juga perlu attract orang lain untuk datang ke blog kita. Salah satu caranya ialah dengan menggunakan bantuan blog lain yang memang sudah tersedia ramai follower. Bila dia letak link blog kita dalam blog dia, possiblity untuk follower blog dia datang ke blog kita semakin tinggi. InsyaAllah.

Macam kita nak orang datang ke kedai yang kita baru bukak, kita iklan kan pasal kedai kita tu kat tv ke instagram ke atau kat Go Shop ke, macam tu lah konsep dia. Jadi, untuk semua blogger newbie macam Azie ni jom rajin-rajin join segmen bloglist yang blogger lain anjurkan :)

Terima kasih Mrs Pip iaitu tuan punya blog sukasukasurirumah.blogspot.my sebab menganjurkan segment I am Bloglisted #2 July-Aug. Korang boleh jugak visit blog dia sebab banyak info bermanfaat yang dia kongsikan. Azie yang bukan suri rumah ni pun suka baca blog Mrs Pip :D




Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Aziemah untuk:-


FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Noor Aziemah
aziemah96@yahoo.com
012-6818763 (Call, SMS, WhatsApp)

You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...